In My Name

Första orden

Kategori: Allmänt

Till att börja med ska jag förklara vad jag tänker prata om här, dels vill jag ta upp sådant jag stör mig på och sen tänker jag skriva om lite vad som helst.
 
Men idag börjar vi med en sak jag låg och tänkte på igår under min tredje sömnlösa natt i rad.
Jag förstår inte varför så otroligt många personer har så fruktansvärt svårt för att stava! Jag förstår att invandrare kan ha problem med språket men nu pratar jag om svenskar och nästan uteslutande Sverigedemokrater, det är tydligt att personer som inte kan stava ofta är lite "fucked up" och det är ju sådana som blir SD:are, vilket är underligt då dessa personer har pratat svenska hela sina liv, känns som att det är dags att lära sig snart.
 
Som ni nu antagligen märker så har jag inte mycket respekt för fascister, nazister, rasister och resten av detta avfall så är det så att du tar illa upp av något jag skriver här på så innebär detta bara att du är korkad och kan gå vidare till någon sida som hittar på fakta för att hetsa folk mot folk istället.
 
 
Till sist så anar jag att det finns något grammatiskt fel eller kanske rent av ett stavfel någonstans i detta inlägget eller i framtiden och då får ni helt enkelt ta det som det är eller skälla ut mig så ska jag bättra mig till nästa gång.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: