In My Name

Dagens nyheter

Kategori: Allmänt

Har du problem med att pensionfonder köper aktier i företag som sysslar med kärnvapen?
För det har inte jag, inte det minsta. Läste DN idag och första nyheten handlade om just detta. "Skandalöst" enligt vissa men jag tycker att just kärnvapen borde vara en rätt bra investering nu när USA har fått abstinens och börjat hota lite länder igen. Kan inte tänka mig annat än att dessa aktier lär stiga i värde.
 
Länk till artikeln här.
 
Så idag är man ledig och jag är redan uttråkad. Tur det finns massa bra serier att titta på. Som Jericho till exempel.
Är det bara jag som känner att det hade varit lite spännande om all el i världen slogs ut samtidigt och försvann? Som i serien Revolution. Då hade man verkligen fått se vad man går för, plus att man kanske blir tvingad att göra saker som jag sen kan bocka av på min bucket list så det är ju positivt.
 
Ska för övrigt köpa en tv, bara för att GTA V släpps. Känns lätt värt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: