In My Name

oj

Kategori: Allmänt

Hade helt glömt bort den här grejen. Tur att det inte är så värst många som läser.

Men nu när jag ändå skriver lite så kan jag uppdatera med en sak jag märkt, för nog är ni alla jävligt intresserade av mina tankar?
Jag visste det.

Det har kommit fram att jag har svårt för att bry mig, alls, om något som inte berör mig direkt. Som det senaste terrordådet på den där tidningen. Kunde inte skita mer i det om jag försökte.

Men det som verkligen har börjat störa mig är mitt humör. Jag är så otroligt irriterad hela tiden och håller mest till hemma på grund av det, går inte ut på krogen och äter dåligt för att jag inte vill titta på folk eller lyssna på andra som pratar ens. Eller när de äter! Fy fan för att höra folk äta! Ryser bara jag tänker på det.

Jag lyckas nog hålla upp en ganska trevlig fasad men det är bara en tidsfråga innan det går åt helvete.

Problemet är att jag känner själv att jag måste komma ut lite, fika eller festa spelar mindre roll men någonting.
Tror bara inte att det är nogon bra idé då jag säkert kommer hamna i bråk eller liknande på grund av mitt nuvarande temperament.

Men öl är ju fortfarande gott så det lättar lite på humöret förhoppningsvis.

Ska försöka hålla er uppdaterade angående mitt så otroligt intressanta liv jag vet att ni vill läsa precis allt om.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: